Προτεινόμενα βιβλία για το Μάρτιο

  1. “Ο ΑΛΛΟΣ”, ΡΙΣΑΡΝΤ ΚΑΠΙΣΙΝΣΚΙ
  2. «ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΟ ΟΡΙAΝ ΕΞΠΡΕΣ», ΑΓΚΑΘΑ ΚΡΙΣΤΙ
  3. «ΣΤΟ ΚΑΛΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ», ΛΩΡΑΝΣ ΚΟΣΕ
  4. «ΠΕΡΠΑΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΓΕΛΟ ΣΟΥ», ΜΑΙΡΗ ΚΟΝΤΖΟΓΛΟΥ
  5. «ΕΝΑ ΚΑΠΟΙΟ ΤΕΛΟΣ», ΤΖΟΥΛΙΑΝ ΜΠΑΡΝΣ
  6. «ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ», ΤΕΥΚΡΟΣ ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ
  7. «ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΠΟΝΣΑΙ», ΒΟΥΛΑ ΜΑΣΤΟΡΗ
  8. «Η ΣΧΕΔΙΑ», ΜΙΧΑΛΗΣ ΜΟΔΙΝΟΣ
  9. «ΓΥΡΙΣΤΕ ΤΟΝ ΓΑΛΑΞΙΑ ΜΕ ΩΤΟΣΤΟΠ», ΝΤΑΓΚΛΑΣ ΑΝΤΑΜΣ
  10. «Ο ΜΙΧΑΕΛ ΜΟΥ», ΑΜΟΣ ΟΖ

ΣΗΜ. Η λίστα των προτεινόμενων βιβλίων θα «μεγαλώνει» μέχρι και τη Δευτέρα, που θα αρχίσει η ψηφοφορία. Η ψηφοφορία θα «κλείσει» την Πέμπτη. Μπορείτε να στείλετε τις προτάσεις σας τηλεφωνικώς, με SMS, με email ή ακόμη και με σχόλιο.

11 thoughts on “Προτεινόμενα βιβλία για το Μάρτιο

  1. Ο/Η bookclubdiadromes λέει:

    Καλημέρα,

    Ψηφίζω το “ΕΝΑ ΚΑΠΟΙΟ ΤΕΛΟΣ”, ΤΖΟΥΛΙΑΝ ΜΠΑΡΝΣ και σαν δεύτερη επιλογή το “ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΠΟΝΣΑΙ”, ΒΟΥΛΑ ΜΑΣΤΟΡΗ

    Μαρία

  2. Ο/Η Αγγελική Κουριτενλή λέει:

    καλημέρα εγώ ψηφίζω το «Ο ΜΙΧΑΕΛ ΜΟΥ» εκτός εάν τα καταφέρουμε και συναντηθούμε στο Μουσείο Τρένου οπότε θα προτιμούσα να διαβάσουμε το «Εγκλημα στο Οριεν Εξπρές»

  3. Ο/Η ΧΡΙΣΤΙΝΑ λέει:

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΓΩ ΨΗΦΙΖΩ ΤΟ »ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΤΟ ΟΡΙAΝ ΕΞΠΡΕΣ» ΚΑΙ ΣΑΝ ΔΕΥΤΕΡΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟ » ΤΑ ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ »

  4. Ο/Η ΣΟΦΙΑ λέει:

    Καλημέρα!
    Πρώτη επιλογή μου είναι το ‘ ‘Ενα κάποιο τέλος’.
    Θα μου άρεσε όμως και το Έγκλημα στο όριαν Εξπρές΄ αν το συνδυάζαμε με την επίσκεψη στο Σιδηροδρομικό Μουσείο.

Σχολιάστε

